Gratis webinar: Het gemak van digitaal ondertekenen
Start met digitaal ondertekenen in het onderwijs en laat medewerkers, bestuursleden en ouders veel tijd en moeite besparen! Hoe werkt digitaal ondertekenen precies en waarom is het zo eenvoudig? En welke oplossingen voor digitaal ondertekenen zijn er? Antwoorden hierop krijg je tijdens het gratis webinar op dinsdag 1 oktober.
Wat komt er deze bijeenkomst aan bod?
- Starten met digitaal ondertekenen: waarom en hoe?
- De mogelijkheden van oplossingen als Adobe Sign, ValidSign, Entrust Signhost en Zivver
Gelukkig kun je ondertekenprocessen zonder al te veel werk automatiseren. Zo zetten medewerkers, directieleden of ouders de (rechtsgeldige!) handtekening gewoon online. Dat is snel, gebruiksvriendelijk én duurzaam.
Tijdens dit webinar neemt Maurits Knoppert (trainer en consultant bij APS IT-diensten) je mee in de wereld van digitaal ondertekenen. De volgende zaken komen aan bod:
- Waarom is digitaal ondertekenen van belang in de huidige onderwijs ICT-omgevingen en communicatie?
- Hoe werkt digitaal ondertekenen en waarom is het zo eenvoudig om op deze manier rechtsgeldige handtekeningen te verzamelen?
- Hoe werken oplossingen zoals Adobe Sign, ValidSign, Entrust Signhost en Zivver Digitaal Ondertekenen en waarin verschillen deze van elkaar?