Adobe Acrobat Sign - implementatie
Gaan jullie aan de slag Adobe Acrobat Sign? Dan komt onze consultant bij je langs om de omgeving op te zetten en in te richten.
- Ondersteuning bij de implementatie van Adobe Sign
- Realisatie van de Identity koppeling met Microsoft Entra ID
- Aandacht voor het activeren van de Adobe portal
Implementatie van Adobe Acrobat Sign
De werkzaamheden worden op jouw locatie uitgevoerd, bijvoorbeeld op school of bij het bestuur. Dit gaat in overleg. De consultant zal:
- de Adobe portal activeren voor gebruik;
- een Identity koppeling realiseren met Microsoft Entra ID voor het geautomatiseerd aanmaken van gebruikers;
- licenties uitdelen aan de juiste gebruikers;
- in SharePoint en Microsoft Office de juiste app instellen en koppelen;
- uitleg geven over de app en de online portal;
- laten zien hoe digitale documenten verzonden kunnen worden met de vraag om een digitale handtekening.
Wat is het resultaat?
Na deze stappen heb je de Adobe Acrobat Sign omgeving leren kennen, is het goed ingericht, is de Adobe Sign plug-in gekoppeld aan Microsoft Office en kun je documenten versturen met de vraag om een handtekening.
De vervolgstappen vallen niet binnen de implementatie. Denk aan het koppelen van bepaalde werkprocessen aan Adobe Acrobat Sign, het ondersteunen van medewerkers bij hun ingebruikname en het monitoren van de voortgang. Wil je daar hulp bij? Vraag dan een maatwerkofferte aan.
Waarom is deze implementatie verplicht?
Acrobat Sign zet je in vanuit een werkproces dat ook andere applicaties binnen de school ‘raakt’. Dat stelt eisen aan een juiste inrichting. Vandaar dat we de aanschaf van licenties hebben gekoppeld aan een verplichte implementatie.Vragen of meer informatie?
Heb je nog vragen over de implementatie van Adobe Acrobat Sign? Neem dan gerust contact op met onze Servicedesk.