Wie zijn wij?

Wij zijn op zoek naar een Marketing & Communicatie Medewerker

Ben jij een contentheld die moeiteloos de taal van onze doelgroepen spreekt en bruis jij van de ideeën om ICT in het onderwijs tot leven te brengen? Word jij enthousiast van het beheren en optimaliseren van websites, en het organiseren van inspirerende events? Dan hebben we de perfecte uitdaging voor jou bij APS IT-diensten!

Wie zijn wij?

APS IT-diensten is dé expert op het gebied van ICT in het basis- en speciaal onderwijs. We ondersteunen bijna alle basis- en speciaal onderwijs scholen in Nederland met onafhankelijk advies, voordelige licenties, en praktische tools om veilig en efficiënt gebruik te maken van ICT. Daarnaast organiseren we evenementen, webinars en trainingen om kennis te delen en scholen verder te helpen. Bij ons werk je in een informele, platte organisatie waar samenwerking en innovatie centraal staan. Meer informatie vind je op onze website!

Ter versterking van onze marketing & communicatie unit zijn wij op zoek naar een:

Marketing & Communicatie Medewerker

(32-40 uur)


Wat ga je doen?

Content creëren: Jij ontwikkelt inspirerende content (tekst en beeld) voor onze nieuwsbrieven, social media en website. Hiermee ondersteun je scholen en besturen om ICT optimaal in te zetten en informeert ze over de nieuwste trends en ontwikkelingen.

Websitebeheer: Van het plaatsen van banners tot het optimaliseren van onze productenpagina’s. Jij zorgt ervoor dat onze website altijd actueel en aantrekkelijk is.

Organisatie van evenementen: Jij regelt alles rondom onze bijeenkomsten, van webinars en beurzen tot onze Professionaliseringsdag. Van de briefing van sprekers tot het sturen van herinneringen aan deelnemers, jij zorgt dat alles soepel verloopt en bent zelf ook aanwezig.

Social media en online aanwezigheid: Je bouwt onze kanalen verder uit en vergroot ons bereik via LinkedIn, YouTube en externe platformen.

Data-analyse: Met tools zoals Hotjar en Google Analytics meet jij ons online succes en denk je proactief mee over verbeteringen in de klantbeleving.

Dit breng jij mee:

  • Een hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare Marketing & Communicatie functie:
  • Uitstekende schrijfvaardigheden: je weet complexe onderwerpen helder en boeiend over te brengen;
  • Ervaring met CMS-systemen (Kentico is een pre) en een goede basiskennis van SEO en Google Analytics;
  • Organisatietalent: je houdt van aanpakken en weet projecten van A tot Z te coördineren;
  • Affiniteit met ICT en/of onderwijs is een pre.

Wat bieden wij?

  • Een inspirerende en maatschappelijke werkomgeving waar jouw werk écht impact heeft.
  • Een combinatie van werken op kantoor en thuis.
  • Gratis stoelmassages (10x per jaar!) en maandelijkse teamlunches, -ontbijt of borrels.
  • Ruimte voor persoonlijke groei en de mogelijkheid om opleidingen te volgen.
  • Een salaris tussen €2500 en €3500 (afhankelijk van ervaring) o.b.v. fulltime
  • Aantrekkelijke secundaire voorwaarden: 8% vakantietoeslag, 25 verlofdagen en 12 ATV-dagen (bij een fulltime dienstverband).
  • Vergoeding voor thuiswerken en reiskosten.

Enthousiast over deze functie? 

Stuur dan je CV en motivatiebrief naar annejet@middendorprecruitment.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met onze recruiter: Annejet Middendorp van Middendorp Recruitment & Advies. Ze is bereikbaar op 06 – 29072705. 

We kijken uit naar jouw reactie!

Hulp nodig? Of wijzigingen doorgeven?

Handige linkjes

Bekijk je licenties, lees de handleidingen of ga naar de wijzigingsformulieren.

Heb je vragen?

Onze Servicedesk staat elke werkdag van 8.30 tot 17.00 uur voor je klaar en is bereikbaar via 030 - 285 68 70 of info@apsitdiensten.nl