Customer Service Education (CS) - Attach Licentie - Step-up voor Basis Licentie
Dit is de aanvullende licentie voor Dynamics 365 Customer Service Education waarmee je klantrelaties van je school of bestuur goed kunt beheren.
- Aanvullende licentie, alleen te bestellen wanneer je een geschikte basislicentie hebt
- Lever support via selfservice en automatiseer deze
- Optimaliseer en personaliseer de serviceverlening
Customer Service (Klantenservice) Education
Dynamics 365 Customer Service zorgt ervoor dat de uitdagingen van een klantenservice naadloos verlopen. Denk aan consistent zijn, verwachtingen overtreffen en een continue follow-up. Geef leveranciers, stafleden, leerkrachten, leerlingen, ouders en/of andere klantrelaties de naadloze service die ze verwachten en voorzie hen van de informatie die zij nodig hebben. Of het nu gaat om selfserviceportals op het web of in persoonlijk contact via e-mail, chat of telefoon.Hieronder geven we voorbeelden van wat je met Customer Service kan doen:
- Omnichannel service:
Zorg voor consistente en consistente interactie met al je relaties via bijvoorbeeld servicekanalen van selfserviceportals, maar ook via persoonlijke ondersteuning van een eventuele buitendienst. Alle relevante informatie wordt centraal aan je servicepersoneel verstrekt zodat je iedereen individueel kunt helpen. - Selfserviceportals en -communities:
Maak selfserviceportals voor jullie klantrelaties en vorm individuele doelgroepspecifieke communities. Zo kunnen de betrokkenen zelf actief worden op deze portalen en met elkaar van gedachten wisselen. En jullie kunnen scoren met actuele antwoorden en gepersonaliseerde informatie! Automatiseer de selfservice met virtuele agents. - Customer Voice (Forms Pro):
Maak en verzend professionele tevredenheidsonderzoeken en evalueer deze rechtstreeks in het systeem. Deze evaluaties kunnen worden gebundeld of gepersonaliseerd, zodat je direct kunt reageren op een specifieke wens of vraag. - Centrale kennisdatabase:
Je kunt een centraal beheerde kennisbank beschikbaar stellen aan zowel klantrelaties als medewerkers. Met behulp van verschillende analysetools kun je de kennisdatabase verder uitbreiden. - Volledig geïntegreerde Power BI-oplossing:
De volledige Power BI-integratie maakt het mogelijk om gemaakte dashboards en rapporten weer te geven. Met de koppeling van diensten voor artificial intelligence (AI) en machine learning maakt de uitgebreide mogelijkheden van Customer Service compleet en zo hoef je niet meer te wisselen tussen de systemen. - Verbonden klantenservice:
Ontwikkel een proactief en voorspellend servicemodel door IoT-diagnostiek, IoT-apparaatupdates en casemanagement volledig te integreren. Detecteer en corrigeer zo problemen voordat klanten doorhebben dat er iets aan de hand is. Verwijder het giswerk uit caseafsluitingen waarmee medewerkers op het juiste moment de juiste informatie krijgen. En verbeter zo de ervaringen van medewerkers en andere klantrelaties.
Meer over de mogelijkheden van Customer Service.
Wil je uitgebreid weten wat de precieze verschillen zijn tussen de mogelijkheden van een Customer Service Team Member, Customer Service Professional en Customer Service Enterprise licentie? Kijk dan in de tabel op pagina 14 van de Licensing Guide voor Dynamics.